25 Haziran 2013 Salı

Top Eleven Token Hilesi

İnternet üzerinde birçok token hilesi adında başlık var ancak bunlar arasında çalışanını bulmak neredeyse pek mümkün değil. Bunun üzerine araştırıken bazı programlara denk geldim. Güya token hilesi yapmayı sağlıyorlarmış başta ihtimal vermeme rağmen denedim tahmin edersiniz ki çalışmadı. Araştırmalarıma devam ederken cheat engine’e denk geldim. 

Cheat Enginebilgisayarda hali hazırda çalışan programların ram üzerindeki bilgilerini bulup bunlar üzerinde değişiklik yapmayı sağlayan bir program(Bu bilgiler geçi olup programın yeniden yüklenmesinde veya bilgisayarın açılıp kapatılmasıyla silinir). Bu program sayesinde Paranızı, tokeninizi ve taraftar sayınızı artırabilirsiniz. Taraftar sayısı ve para konusu pek zor değil çünkü her ikisini de ram üzerinde bulmak genelde kolay oluyor. Zor olan tokeni bulmak bunun içinde bazen birkaç token feda etmek gerekebiliyor.



Şunu soracaksınız muhakkak sen yaptın sonuç ne. Sonuç maalesef benim açımdan olumsuz oldu. Tokeni ne zaman değiştirsem bağlantı koptu deyip sayfayı yeniletmek istedi ve benim giridiğim token bilgileri yerini topeleven’ın veritabanındaki gerçek token değerlerine geri döndü. Ama denemeye değer kimbilir belki  bir arkadaş bunu başarır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder